تعمیر ترازو

تعمیر ترازو - تعمیر باسکول - ترازو

تعمیر ترازو

تعمیر ترازو - تعمیر باسکول - ترازو

تعمیرات ترازوی دیجیتال

تعمیرات ترازوی دیجیتال یک اصل اساسی برای خرید ترازوی دیجیتال است و مشتریان برای خرید به این نکته اهمیت می دهد که ترازوی دیجیتال مورد خرید دارای خدمات پس از فروش ترازو است یا خیر ، نکته ای که در مورد تعمیرات ترازو پس از خرید پیش می آید ، خدمات در محل است .

گروه مصرفی که برای عملیات فروش و خرید کالا ها و خدمات خود نیاز به ترازوی دیجیتالی دارند همیشه دغدغه ی چگونگی خرید ترازو و انتخاب نوع دستگاه را دارند و این نکته ی حائز اهمیتی است که باید به آن توجه گردد .

خرید ترازوی دیجیتال قسمتی از موضوع مربوط به ترازو دیجیتال است زیرا همان مقدار که نوع دستگاه خریداری شده اهمیت دارد موضوع تعمیرات ترازوی دیجیتال پس از خرید نیز نکته ی مهمی است که خریداران در زمان خرید به آن اهمیت می دهد و گاهی برای خرید یکی از آیتم های اصلی را خدمات پس از فروش ترازو قرار می دهند .

پس از خرید برای استفاده از تعمیرات ترازو در مدت گارانتی باید دستگاه دارای گارانتی معتبر از کارخانه ای معتبر باشد که به خدمات ترازو پس از فروش اهمیت دهد و وجود قطعات ترازو را برای مدتی طولانی تضمین نماید .

تعمیرات ترازو دیجیتال کار ساده ای به نظر می آید اما به دلیل پیچیدگی های برد های تخصصی داخل دستگاه کار ساده ای نیست و باید تعمیر ترازوی دیجیتال توسط افرادی انجام گردد که قبلا دوره ی آموزشی قطعات ترازوی دیجیتالی را دیده باشند .

در صنعت ترازو در ایران تنها دو کارخانه ی قوی وجود دارد که در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش ترازوی دیجیتال به درستی و با مسئولیت بالا در حال فعالیت می باشند که با برند ترازوی محک و ترازوی پند شناخته شده اند .

دیجی اسکال نماینده ی رسمی ترازو های دیجیتال معرفی شده می باشد که تعمیرات ترازوی دیجیتال را با کادری مجرب و آموزش دیده در محل مشتری به انجام می رساند .

کارخانه ی ترازو محک و ترازو پند نزدیک به 20 سال است که در تولید ترازوی دیجیتال در حال فعالیت می باشند و رقابت شدیدی در تولید دستگاهی با استاندارد بالا دارند و در بازار مصرفی شناخته شده ترین دستگاه ها را ارائه داده اند تا آنجایی که می تواند عنوان بهترین ترازوی دیجیتالی را در صنعتی ترازوی فروشگاهی و ترازوی صنعتی به این دو شرکت داد .

در صنعت ترازوی آزمایشگاهی نیز AND نیز یکی از بهترین برند ها می باشد که در زمینه ی ارائه ی بهترین ترازوی آزمایشگاهی نفر اول در جهان شناخته شده است و در زمینه ی تعمیرات ترازوی آزمایشگاهی نیز با تامین قطعات و تعمیرات ترازو با گارانتی معتبر همچنان نفر اول و بهترین کارخانه در صنعت معرفی شده است .

دیجی اسکال در مدت گارانتی دستگاه های معرفی شده خدمات انجام شده را به صورت رایگان و در صورت اتمام گارانتی  تعمیرات ترازوی دیجیتال را با تعرفه ی مصوب کارخانه های مربوطه به انجام می رساند .

برای آسایش خاطر از تعمیرات ترازو با مشاورین دجی اسکال در قسمت خدمات تماس حاصل نمایید تا به روشی نوین تعمیرات ترازو دیجیتال را با فعال بودن گارانتی انجام داده و مشاوره ی دقیقی جهت خرید ترازو دیجیتال ارائه دهند .


قیمت باسکول

قیمت باسکول بر حسب نوع کاربری ، کیفیت و قابلیت های باسکول تعیین می گردد ، زمان خرید باسکول خریدار علاوه بر بررسی قابلیت های دستگاه ، قیمت باسکول دیجیتالی را نیز بررسی می نماید ، اما خرید باسکول دیجیتال تنها بر اساس قیمت باسکول انتخاب صحیحی نخواهد بود ، به این نکته باید توجه داشت که قیمت دستگاه های متفرقه ی چینی بسیار ارزان تر از قیمت باسکول محک و باسکول پند است و برترین برند ها در ایران ساخت محک و پند است ، باسکول چینی دارای قیمت پایینی است اما از سویی نیز کیفیت کار و عمر دستگاه نیز بسیار پایین بوده و ممکن است در زمان کار با باسکول دستگاه دچار ایراد گردد و این موجب هزینه ی مجدد و از سویی نیز خلل در انجام کار می گردد .

بدنه ی باسکول چینی در قیاس با باسکول محک و باسکول پند اصلا دارای مقاومت نیست و ممکن است با پرتاب کالا حتی از فاصله ی نزدیک ، دستگاه را دچار ایراد نماید .

یکی دیگر از مشکلات  باسکول فروشگاهی ارزان نداشتن استاندارد توزین است و ممکن است توزین که توسط این دستگاه ها انجام می گیرد صحیح نباشد .

خرید باسکول محک دارای مزیت های بسیاری است ، قیمت باسکول محک نسبت به برندهای موجود در بازار بالاتر بوده اما عمر باسکول در کارکرد مداوم تا 15 سال تضمین شده است و زمان خرید ، خریدار مبلغی که صرف دستگاه می نمایید در واقع هزینه ی قطعات با کیفیت است و از سویی نیز استاندارد توزین یکی از ویژگی های برجسته ی باسکول فروشگاهی محک است ، گارانتی 25 ماه و 10 سال خدمات پس از فروش باسکول یکی از آیتم هایی است که خریدار را ترغیب به خریدی مطمئن می نماید .

خرید باسکول پند نیز دارای مزیت های قابل توجهی است یکی از مهمترین نکات  باسکول پند مقاومت بسیار بالای باسکول می باشد که حتی باسکول فروشگاهی پند را از نظر مقاومت با عنوان باسکول صنعتی نیز معرفی نمود ، از سویی نیز سینی استیل دستگاه موجب می گردد در زمان کارکرد با آب کمتر آسیب ببیند ، گارانتی باسکول پند 14 ماه بوده و دارای 10 سال خدمات پس از فروش باسکول می باشد .

خرید باسکول را از نمایندگی باسکول انجام دهید تا دستگاه خریداری شده دارای گارانتی خدمات واقعی بوده و دستگاه آکبند باشد .