تعمیر ترازو

تعمیر ترازو - تعمیر باسکول - ترازو

تعمیر ترازو

تعمیر ترازو - تعمیر باسکول - ترازو

انواع ترازو

انواع ترازو در دیجی اسکال در گروه های متفاوت ترازوی صنعتی ، ترازوی فروشگاهی ، ترازوی خانگی و ترازوی آزمایشگاهی ارائه شده و توضیحات در مورد ترازو ها برای راهنمایی بهتر مشتریان گرد آوری گشته تا با توجه به انواع ترازوی دیجیتال  بهترین انتخاب را داشته باشند .

خرید ترازو به دلیل تنوع محصولی  ترازو  و تفاوت های زیادی که در نوع مصرف ترازو وجود دارد ، پیچیده می باشد و توصیه می شود قبل از اقدام به خرید ترازوی دیجیتال حتما از مشاورین دیجی اسکال مشاوره دریافت نمایید تا انتخاب درستی داشته و بر اساس نیاز کار خرید نمایید .

انواع ترازو شامل توضیحات زیر می گردد :

ترازوی فروشگاهی : در فروشگاه ها از ترازوی دیجیتالی استفاده می گردد که مطابق با نیاز فروشگاه باید دارای فابلیت هایی باشد ، ترازو فروشگاهی دارای

ترازوی صنعتی : گروهی از ترازو می باشند که دارای بدنه ی مقاوم با کاربری متفاوت هستند که از جمله ی این ترازو ها می توان به ترازوی قطعه شمار اشاره کرد که دارای امکان شمارش قطعات بوده و در حین توزین ، تعداد قطعات را نیز شمارش می نماید .

ترازوی خانگی : گروهی از ترازوی دیجیتال می باشد که به شکل کاسه ای حالت معمولا تولید می گردد و برای استفاده در آشپزخانه ی منازل مورد استفاده قرار می گیرد از این رو به ترازو خانگی معروف می باشد .

ترازوی زیر پایی : گروهی از ترازو دیجیتال است که به شکل بدون عملک بوده و نمایشگر ترازو بر روی بدنه در حال نمایش است و روی نمایشگر با جنس بدنه ی ترازوی دیجیتال پوشیده شده است .

ترازوی فروشگاهی : گروهی پر فروش از ترازوی دیجیتال است که در فروشگاه ها مورد استفاده می گردد که تمرکز اکثر تولید کننده گان به دلیل حجم بالایی از فروش بر روی این ترازو قرار گرفته است ، ترازوی فروشگاهی دارای تنوع بالایی است که پیشرفته ترین این ترازو ها ، ترازوی لیبل پرینتر است که همراه با تولید بارکد واقعی امکان هماهنگ شدن با صندوق فروشگاهی را آسان نموده است .

ترازوی آزمایشگاهی : گروهی از ترازو های صنعتی است که دارای دقت بسیار بالا و قدرت توزین مواد بسیار ریز گرمی را دارد ، ترازو آزمایشگاهی به صورت رایج دارای محفظه ی توزین است که تاثیر و دخالت هوای محیط  ترازو  را کاهش می دهد .

انواع ترازو در دیجی اسکال با ثبت قیمت ترازو جهت ایجاد فضای مقایسه برای انتخابی بهتر فراهم می باشد قبل از خرید ترازو با مشاورین دیجی اسکال مشاوره کنید تا با استفاده از تجربه ی کارشناسان انتخاب صحیحی داشته باشد .

 

ترازوی آویزی

ترازوی آویزی یک نوع ترازوی دیجیتال است که قابلیت توزین از قسمت زیرین ترازو دیجیتال را دارد ، ترازوی آویزی بسیار کم جا بوده و نسبت به تمام نمونه های دیگر ترازو دارای قیمت بسیار مناسبی دارد ، توزین ترازو آویزی به صورت آویز شدن ترازو صورت می گیرد .

ترازوی آویزی دارای بدنه با قدرت بسیار بالا نیست اما قلاب قسمت بالا و قسمت پایین ترازو که به لودسل متصل می باشد دارای مقاوت بالایی است و ترازوی آویزی یک ترازو با اشغال کمتری فضای ممکن است ، انتخاب ترازوی دیجیتال آویز برای کار های خاصی صحیح است و این ترازو جهت استفاده در تمامی صنعت های کاربر توزین توصیه نمی گردد .

ترازوی دیجیتال مناسب جهت آویز نمودن کالا ها می باشد در صورتی که کالا ها را نتوان با ترازو دیجیتالی به صورت رومیزی توزین نمود و یا محدودیت فضا آنقدر بسیار است که استفاده از ترازوی رومیزی امکان پذیر نیست .

خریدار ترازوی آویزی این مسئله را باید در نظر بگیرد که ترازوی دیجیتال انتخاب شده مانند ترازوی فروشگاهی به صورت رومیزی امکان محاسبه مبلغ را نداشته و تنها نمایشگر وزن می باشد که دارای دکمه ی روشن - خاموش و یا پارسنگ می باشد .

دیجی اسکال بهترین مرکز جهت خرید ترازوی دیجیتال و دریافت مشاوره در زمینه ی انتخاب ترازوی دیجیتال می باشد از سویی نیز دیجی اسکال بهترین مرکز تعمیر ترازو می باشد و تعمیرات ترازوی دیجیتال در این مرکز دارای گارانتی پس از تعمیرات می باشد .

 

تعمیر ترازوی پند

تعمیر ترازوی پند خود را به دیجی اسکال بسپارید تا تعمیرات ترازوی پند در مرکز مطمئن و دارای مجوز از کارخانه ی پند صورت پذیرد ، تعمیر ترازو به دلیل حساسیت قطعات نیاز به تخصص و طی نمودن دوره ی آموزشی دارد و بدون داشتن این علم تعمیرات ترازو غیر ممکن است و گاهی نیز موجب تخریب قطعات حساس دیگر ترازو می گردد .

دیجی اسکال نمایندگی ترازوی پند تمامی خدمات انجام شده را به مدت 3 ماه گارانتی می نماید و قطعات مورد استفاده در تعمیرات ترازوی پند کاملا فابریک هستند و از کارخانه ی تولیدی دریافت می گردند .

ترازوی پند سالیان زیادی است که بهترین ترازوی دیجیتال موجود در بازار شناخته شده است ، ظاهر شکیل ، بدنه ی بسیار مقاوم و کاربری بالا در ترازوی دیجیتال موجب داشتن طرفداران زیادی گردیده است ، این در حالیست که قیمت ترازوی پند از تمامی ترازو دیجیتال هم سطح بالا تر است و با این وجود باز هم ترازو پند آمار فروش بالاتری دارد .

دیجی اسکال در نظر دارد صفحه ای را با عنوان قیمت قطعات ترازو با قید نمودن هزینه ی تعمیرات ترازو ایجاد نماید تا قبل از اقدام به تعمیر ترازو پند ، مشتری با تعرفه ها آشنا گردد ، قطعات ترازو دامنه گسترده ای دارد که در آینده به این موضوع خواهیم پرداخت .

جهت تعمیر ترازوی پند در دیجی اسکال به دو روش در محل و یا تعمیر در نمایندگی می توان اقدام نمود ، قبل از اقدام به تعمیرات ترازو به مشاورین دیجی اسکال تماس حاصل نمایید و ایراد ترازوی دیجیتال را توضیح دهید تا هزینه ی تعمیرات و چگونگی تعمیر را به صورت کامل شرح دهند گاهی نیز ترازو از حالت استاندارد خارج شده و مشکل ایجاد نموده است که اصلا نیاز به تعمیر ندارد توضیحات قبل تعمیر از هزینه های بی دلیل جلوگیری می نماید و در صورت خارج شدن ترازو از استاندارد مشاورین به شما کمک می نماید تا پشت تلفن مشکل ترازو دیجیتال حل شده و نیاز به تعمیر و هزینه نداشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ترازو و مشخصات فنی و ویژگی ها می توانید به صفحه ی محصولات مراجعه نمایید .


تعمیر ترازوی محک

تعمیر ترازوی محک شامل قطعاتی است که بدنه و داخل ترازو را تشکیل می دهد ، قطعات ترازو در ترازوی دیجیتال نسبت به ترازو قپانی کوچک و حساس تر است ، در تعمیرات ترازو باید تمام قطعات را در نظر داشت و تعمیرکار ترازو باید اطلاعاتی کافی از بردهای ترازو داشته باشد .

در زمان بروز مشکل برای ترازوی محک همیشه تعمیرات نیاز نیست زیرا گاهی کاربر دستگاه را به صورت استاندارد در محل خود قرار نداده و یا اطلاعات کافی در رابطه با استفاده ی صحیح از ترازو ندارد در این صورت ممکن است که مشکل ترازو با تماس تلفنی و مشاوره با دیجی اسکال بر طرف نماید و نیاز به پرداخت هزینه جهت تعمیر وجود نداشته باشد ، گاهی نیز ترازو محک پس از 1000 ساعت کارکرد اولیه دچار قفل سرقت می گردد که در این حالت ترازو عبارت lock code را نمایش می دهد و ترازو غیر فعال شده و تمامی کارکرد های ترازو به صورت کامل قفل می گردد در این صورت نیز نیاز به تعمیر ترازوی دیجیتال در محل نیست و با تماس تلفنی با شماره چهار رقمی 0216123 و ارائه ی کدهای به نمایش در آمده بر صفحه ی ترازو مشکل بر طرف می گردد و قفل ضد سرقت ترازوی محک توسط کدی که از نمایندگی دریافت می نمایید باز می شود .

تعمیر ترازو راه کارهایی دارد که از خرابی مجدد ترازو جلوگیری می نماید و خرابی ترازو می کاهد ، ترازوی دیجیتال از مدار الکترونیکی و برد های اصلی و لودسل توزین فرمان دریافت می نماید و این قسمت ها حساس ترین قسمت ترازو دیجیتالی می باشد و کمتر از ناحیه های دیگر دچار مشکل می گردند و با خرابی این قسمت ها به خصوص لودسل هزینه تعمیرات ترازو بالا تر می رود ، تعمیرات ترازوی دیجیتال در دیجی اسکال بر اساس علم و آموزش های مربوط بر هرترازو صورت می پذیرد و کارشناس تعمیر ترازو به صورت کامل آشنا به امور و نوع کارکرد قطعات ترازو است .

جهت تعمیر ترازوی محک یا اطلاع از قیمت ترازو با مشاورین دیجی اسکال تماس حاصل نمایید .

ترازو چیست ؟

ترازو چیست ؟

بهترین ترازو کدام ترازو است ؟

ترازو دیجیتالی از چه قطعاتی تشکیل می گردد و ترازوی دیجیتال بر چه اساسی دسته بندی می گردد ؟

قیمت ترازو چند است ؟

این سوالات برای کسانی که به مسئله ی ترازو  علاقه دارند و در پی خرید ترازو هستند پیش می آید .

ترازو چیست ؟ ترازو ابزاری جهت اندازه گیری وزن می باشد که در گذشته به ترازوی کفه ای و ترازوی عقربه ای شناخته شده و امروزه به ترازوی دیجیتال ، ترازوی بارکد پرینتر و ترازوی لیبل زن معروف می باشد که دارای تنوع بسیار زیادی است و برای هر کاری ترازو دیجیتالی مناسب وجود دارد .

ترازو ها به چند گروه ترازو آزمایشگاهی ، ترازو فروشگاهی ، ترازو صنعتی ، ترازو آشپزخانه ، ترازو خانگی و ترازوی نوازد تقسیم می گردد و در مدل های ذکر شده تعداد زیادی محصول وجود دارد که در دیجی اسکال به معرفی و ارائه ی مشخصات آنها پرداخته ایم .

بهترین ترازوی دیجیتال را می توانیم ترازوی محک ، ترازوی پند ، ترازوی آزمایشگاهی AND ساخت ژاپن و ترازوی تکین معرفی نماییم که دارای کیفیت بالا و قابلیت های بسیار مفیدی هستند .

ترازو  از قسمت های تشکیل شده است که در بیشتر ترازوی دیجیتال مشترک می باشد که در زیر به اختصار توضیح داده شده است .

نمایشگر ، باکس بدنه که در بعضی از ترازو ها از جنس پلاستیک و در گروهی آهن و استیل است ، کیبرد ، لودسل ، ترانس ، باتری ، فلت نمایشگر ، استراکچر ، کابل برق ، کانکتور ، برد اصلی ، پاور برد ، برد پرینتر ، پرینتر ، سینی ، کفه .

دسته بندی ترازو در دیجی اسکال بر اساس برند و بر اساس گروه صنعتی می باشد و در هر محصول توضیح کامل قابلیت و شکل ظاهری ترازو ها ثبت شده است و قیمت ترازو در تمام محصولات به روز قید گردیده است .